Fem bedste praksis For dominerer søgemaskiner

Det er muligt at opnå side 1 programoversigter på søgemaskiner

indsende din hjemmeside uden nogensinde. Hvis du følger fem

bedste praksis for dominerer søgemaskiner, der er

beskrevet i de to dele af denne artikel, så vil du

har en god chance for en høj notering, selv om du vil have

at tilpasse de oplysninger, der passer til din egen særlige hjemmeside.

Den første del, denne ene, forklarer betydningen af hjemmeside

design og brug af søgeord. Den anden del vil diskutere

kontekstuelle relevans til emnet, almindeligvis kaldet LSI, den

betydningen af links til din hjemmeside og faktum, at du

kan ikke give din hjemmeside forbliver statisk. Du skal holde

opdatere den.

Før du kan anvende søgemaskineoptimering på dit websted,

Du skal forstå, hvordan søgemaskiner se det. Lad os diskutere

Google, som værende repræsentativ for en sand søgemaskine

snarere end en website bibliotek. Det er den mest brugte søgning

motor, og også den, der ser ud til at fastsætte den

søgning og notering kriterier.

Google ikke en liste over hjemmesider, OK? Få det forstået ret

nu. Google viser websider. Teoretisk, ti af dit Web-sted

sider kan monopolisere den første side for en given

søgeudtrykket. Dette er vigtigt, fordi det betyder, at du

bør gøre hver enkelt side på dit websted som attraktive

til søgemaskiner som muligt. Men lad os betragte din

hjemmesiden som værende repræsentativ for dit websted og den

side, som Google finder først.

WEBSITE DESIGN ER AFGØRENDE

Så hvad er disse magiske fem bedste praksis? For det første

design af din hjemmeside. Når søgemaskinerne tjek

dit websted, de bruger algoritmer, eller matematiske formler,

at anvende statistiske regler på hvad de finder. Disse er

almindeligvis kaldet ‘crawlere’ eller ‘spiders’. Jeg vil bruge udtrykket

‘spiders’. Når du designer dit websted, skal du gøre det nemt

for edderkopper til at krybe udenom.

Edderkopper er slaver, og følge instruktionerne til punkt og prikke.

Hvis du fortæller det til at gå til punkt A, vil det gå til punkt A. Det

ikke spekulerer på, hvis det er den bedste ting at gøre – det vil gå

lige der. Hvis den lander på punkt A og du fortælle det til at gå til

punkt B, det vil gøre det så godt. Nu tro hvad der

betyder. Hvis punkt A er en anden side på dit websted, og punkt

B er en side på en andens hjemmeside, hvor er edderkoppen

ender? Det er rigtigt, du har fået det!

Når en edderkop lander på din webside, sker det øverst

venstre side af den første kolonne i den første tabel. Det derefter kravler

langs fra venstre mod højre indtil den når enden af den

kolonne, derefter går til den næste kolonne og så videre. Det så går

til nogen indlejrede tabeller, igen fra venstre mod højre, og så videre.

Ved hjælp af disse oplysninger, kan du tegne en spider’s web-bruger

din HTML: edderkopper er ensprogede – de kun læse HTML,

ikke Java eller Flash eller andet script.

Ved hjælp af oplysningerne ovenfor du bør være i stand til at træne en

stien på din hjemmeside, der vil føre edderkopper til den ønskede

dem til at gå. Jo lettere kan en edderkop forbræt runde dit websted

jo mere glad for det bliver med det. Men som antydet

ovenfor, ikke føre det ud dit websted: det kan kun bo der!

Der er måder at låse visse døre for edderkopper, men der er

for en Del2.

NØGLEORD ER SPIDER MAD – FÅ IKKE DEM FEDT!

Du kan huske da du blev bedt om at bruge en keyword densitet

af 1-3% på hver side? Nå glem det! Det er noget vrøvl.

Først og fremmest Lad os se på hvad et søgeord er. Har du nogensinde

brugte Google eller en anden søgemaskine til at finde nogle

oplysninger? Selvfølgelig har du! Vidste du gøre hvad jeg gør, og

Tænk på den bedste formulering du kan bruge boksen til at beskrive

hvad du vil og spekulerer på, om disse var de bedste ord at bruge?

Du sandsynligvis gjorde, og ligesom mig enten fik hvad du ønskede eller

var nødt til at skrive i noget andet. Ved du hvad? Hver af de

søgetermer du brugte var en ‘søgeord’. Det er rigtigt, en

Nøgleord kan være en sætning samt et enkelt ord. Et søgeord,

faktisk er ethvert ord, en Google-bruger indtaster i den

søgefeltet i håb om at få de nødvendige oplysninger.

Derfor, når du tilføjer søgeord til dine websider,

du tilføjer ord eller sætninger, som du håber, andre er

hjælp til at finde oplysninger, har du på denne webside.

Husk, at Google viser hver webside separat.

Hvad dette betyder er, at maksimere trafikken til dit Web-sted

sider, du har hen til regne ud hvad søgeord Google-brugere vil

bruge til at finde dit website. Der er værktøjer til at hjælpe dig med at gøre

det, som den gratis Google søgeordsværktøjet og Digital Point

Søgeordsværktøjet, og de betalte for Wordtracker. Tjek dem ud

og beslutte, hvad der passer dig bedst. Søgeord forskning er en stor

emne, alt for stor til denne artikel, men det er en grov

tanken om hvad der er involveret.

Brug dit søgeord i din titel og overskrift, engang i første

100 tegn i de vigtigste brødtekst, og en gang i sidste

stk.. Ikke mere, men du kan tilføje det én gang hver 500

ord. Og det er det. Flere oplysninger om brugen af ord

der vedrører dine søgeord vil blive givet i Del2.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret.