Det er muligt at opnå side 1 programoversigter på søgemaskiner
indsende din hjemmeside uden nogensinde. Hvis du følger fem
bedste praksis for dominerer søgemaskiner, der er
beskrevet i de to dele af denne artikel, så vil du
har en god chance for en høj notering, selv om du vil have
at tilpasse de oplysninger, der passer til din egen særlige hjemmeside.
Den første del, denne ene, forklarer betydningen af hjemmeside
design og brug af søgeord. Den anden del vil diskutere
kontekstuelle relevans til emnet, almindeligvis kaldet LSI, den
betydningen af links til din hjemmeside og faktum, at du
kan ikke give din hjemmeside forbliver statisk. Du skal holde
opdatere den.
Før du kan anvende søgemaskineoptimering på dit websted,
Du skal forstå, hvordan søgemaskiner se det. Lad os diskutere
Google, som værende repræsentativ for en sand søgemaskine
snarere end en website bibliotek. Det er den mest brugte søgning
motor, og også den, der ser ud til at fastsætte den
søgning og notering kriterier.
Google ikke en liste over hjemmesider, OK? Få det forstået ret
nu. Google viser websider. Teoretisk, ti af dit Web-sted
sider kan monopolisere den første side for en given
søgeudtrykket. Dette er vigtigt, fordi det betyder, at du
bør gøre hver enkelt side på dit websted som attraktive
til søgemaskiner som muligt. Men lad os betragte din
hjemmesiden som værende repræsentativ for dit websted og den
side, som Google finder først.
WEBSITE DESIGN ER AFGØRENDE
Så hvad er disse magiske fem bedste praksis? For det første
design af din hjemmeside. Når søgemaskinerne tjek
dit websted, de bruger algoritmer, eller matematiske formler,
at anvende statistiske regler på hvad de finder. Disse er
almindeligvis kaldet ‘crawlere’ eller ‘spiders’. Jeg vil bruge udtrykket
‘spiders’. Når du designer dit websted, skal du gøre det nemt
for edderkopper til at krybe udenom.
Edderkopper er slaver, og følge instruktionerne til punkt og prikke.
Hvis du fortæller det til at gå til punkt A, vil det gå til punkt A. Det
ikke spekulerer på, hvis det er den bedste ting at gøre – det vil gå
lige der. Hvis den lander på punkt A og du fortælle det til at gå til
punkt B, det vil gøre det så godt. Nu tro hvad der
betyder. Hvis punkt A er en anden side på dit websted, og punkt
B er en side på en andens hjemmeside, hvor er edderkoppen
ender? Det er rigtigt, du har fået det!
Når en edderkop lander på din webside, sker det øverst
venstre side af den første kolonne i den første tabel. Det derefter kravler
langs fra venstre mod højre indtil den når enden af den
kolonne, derefter går til den næste kolonne og så videre. Det så går
til nogen indlejrede tabeller, igen fra venstre mod højre, og så videre.
Ved hjælp af disse oplysninger, kan du tegne en spider’s web-bruger
din HTML: edderkopper er ensprogede – de kun læse HTML,
ikke Java eller Flash eller andet script.
Ved hjælp af oplysningerne ovenfor du bør være i stand til at træne en
stien på din hjemmeside, der vil føre edderkopper til den ønskede
dem til at gå. Jo lettere kan en edderkop forbræt runde dit websted
jo mere glad for det bliver med det. Men som antydet
ovenfor, ikke føre det ud dit websted: det kan kun bo der!
Der er måder at låse visse døre for edderkopper, men der er
for en Del2.
NØGLEORD ER SPIDER MAD – FÅ IKKE DEM FEDT!
Du kan huske da du blev bedt om at bruge en keyword densitet
af 1-3% på hver side? Nå glem det! Det er noget vrøvl.
Først og fremmest Lad os se på hvad et søgeord er. Har du nogensinde
brugte Google eller en anden søgemaskine til at finde nogle
oplysninger? Selvfølgelig har du! Vidste du gøre hvad jeg gør, og
Tænk på den bedste formulering du kan bruge boksen til at beskrive
hvad du vil og spekulerer på, om disse var de bedste ord at bruge?
Du sandsynligvis gjorde, og ligesom mig enten fik hvad du ønskede eller
var nødt til at skrive i noget andet. Ved du hvad? Hver af de
søgetermer du brugte var en ‘søgeord’. Det er rigtigt, en
Nøgleord kan være en sætning samt et enkelt ord. Et søgeord,
faktisk er ethvert ord, en Google-bruger indtaster i den
søgefeltet i håb om at få de nødvendige oplysninger.
Derfor, når du tilføjer søgeord til dine websider,
du tilføjer ord eller sætninger, som du håber, andre er
hjælp til at finde oplysninger, har du på denne webside.
Husk, at Google viser hver webside separat.
Hvad dette betyder er, at maksimere trafikken til dit Web-sted
sider, du har hen til regne ud hvad søgeord Google-brugere vil
bruge til at finde dit website. Der er værktøjer til at hjælpe dig med at gøre
det, som den gratis Google søgeordsværktøjet og Digital Point
Søgeordsværktøjet, og de betalte for Wordtracker. Tjek dem ud
og beslutte, hvad der passer dig bedst. Søgeord forskning er en stor
emne, alt for stor til denne artikel, men det er en grov
tanken om hvad der er involveret.
Brug dit søgeord i din titel og overskrift, engang i første
100 tegn i de vigtigste brødtekst, og en gang i sidste
stk.. Ikke mere, men du kan tilføje det én gang hver 500
ord. Og det er det. Flere oplysninger om brugen af ord
der vedrører dine søgeord vil blive givet i Del2.